Laman blog yang diwujudkan bagi perkongsian pendapat, pengalaman dan perbincangan dengan kalangan Warganegara Malaysia untuk Mencapai Wawasan Negara yang Mensasarkan Kewujudkan Generasi akan Datang yang Berdaya Saing dan Berilmu di Alaf Baru disamping Menjana Pendapatan Yang Sangat Berbaloi Untuk Kesejahteraan Semua... Jangan Lepaskan Peluang ini kerana Program ini menawarkan pelbagai insentif dan Peluang Perniagaan yang sangat Menarik.... Program yang tidak terdapat di lain-lain Program ketika ini.... JANGAN LEPASKAN PELUANG KEEMASAN INI, SERTAI SEGERA!!!!

Profil Blogger

Blog Koridor Pendidikan Tengah 2 ini dikendalikan oleh Mohammad Rasydan Noh 019-2329375... Anda dialu-alukan menghubungi saya untuk keterangan lanjut. HUBUNGI SAYA....

atau....


PENGIKIRAFAN EKSLUSIF PRESIDEN KENSHIDO

Beliau Amat Berkeyakinan Pasukan CikguOnline Akan Berjaya Di Dalam Score A Dengan Bimbingan KOBINA

Kenshido International merupakan sebuah syarikat tempatan yang menerajui Webucation bermula 1999. Apabila IT diperkenalkan pada tahun 1990, syarikat melancarkan program E-learning untuk menyediakan pelajar bersiap sedia menghadapi peperiksaan dan Kecemerlangan A.

Ditubuhkan pada tahun 1999 oleh Encik Jason Kok (Presiden dan Group CEO). Setelah 10 tahun sejak penubuhan, Kenshido Internaional telah berjaya membantu beribu pelajar Skor A dalam peperiksaan utama iaitu UPSR, PMR, dan SPM. Satu perkembangan yang Amat Sihat untuk Kita dan Generasi Anak Bangsa.



PREVIEW MINGGUAN PROGRAM DANAMODAL + SCORE A SETIAP MINGGU

Preview Program TERHEBAT Danamodal & Score A akan dibuat setiap Selasa, Jam 5.30-6.30petang (Lepas Office hours) bertempat di Tingkat 1 Restoran & Hotel Lotus Jalan TAR, Kuala Lumpur (berhadapan dengan Maju Junction Mall)... Lihat peta di bawah.

Akses-akses ke Tempat Program:

Jika anda berkenderaan sendiri,

Parking yang sesuai adalah di tempat-tempat letak kereta dan motosikal terbuka di sekitar Medan Tuanku (di depan restoran Haniffa atau sekitar Cambell) atau di dalam bangunan pula yang paling sesuai adalah di basement Maju Junction.

Jika anda Menggunakan Pengangkutan Awam,

KL Monorail
Turun di Stesen Medan Tuanku,

LRT Ampang Line
Turun di Stesen Sultan Ismail

LRT Kelana Jaya Line

Disebabkan Servis Perkhidmatan stesen yang terdekat tidak berdekatan dengan Laluan ke kawasan ini, anda perlu menukar le LRT Ampang Line ke arah Sentul di Stesen Masjid Jamek ke arah Sentul dan turun di Stesen Sultan Ismail.

Bas Awam
Rapid KL : Route : B101, B111
Metrobus : Route : 11,16, 26, 32, 37, 41, 43, 50, 55, 57,71, 91, 191

Peta ke Restoran & Hotel Lotus, Jalan TAR, KL ( Berhadapan dengan Maju Junction Mall)

Sunday, January 10, 2010

Pembakar Semangat 2010



Salam kepada Leader-leader hebat...

Tahun 2010 telah kita lalui 11 hari, perkembangan sepanjang minggu mungkin momemtum sedikit perlahan memandangkan musim persekolahan telah tiba dan kesibukan persekitaran yang memerlukan juga komitmen yang penuh. Walau apapun, perjalanan kita sebagai Usahawan masih tetap diutamakan dan pasti Leader-leader semua telah menetapkan MATLAMAT dan REVOLUSI 2010.
Seperti kata-kata Dr Azizan Osman....
Kenalilah Potensi Diri Kita ...untuk "Kebahagian, Kesihatan , Kekayaan dan Kejayaan"...
Pastikan kita kekal dengan tenaga yang hebat untuk mengerakkan perjuangan 2010...S.M.A.R.T!!!
Kesinambungan perjuangan 2009 amat penting...
untuk menetapkan Sasaran tahunan 2010 dapat dicapai..Sebagai Leader-leader...pastikan kita bergerak bersama dan kerja berpasukan..bila kita kekal dengan rantaian yang KUKUH...insya-allah kita tidak RAPUH...!!!

No comments:

Post a Comment